Woensdag 1 oktober: Nacht van het gemis


Op woensdag 1oktober is de jaarlijkse Nacht van het gemis. Zie voor het complete programma de folder achter in de kerk.

Nacht van het gemis in de Petruskerk
In de Petruskerk wordt tussen 19.00 en 21.00 uur koffie/thee geschonken. U kunt een kaarsje aansteken in de kerk of de kapel en een wens of gedachte achterlaten op het prikbord in de kerk. Bovendien zingt De Beekse Cantorij o.l.v. Jac Peeters enkele liederen en er klinkt orgelmuziek.