Orgelconcert Ad van Sleuwen en presentatie cd

Op zaterdag 23 mei om 15.00 uur geeft Ad van Sleuwen een orgelconcert in de Petruskerk te Hilvarenbeek met mede-werking van de Scola Gregoriana o.l.v. Jac Peeters.

Tevens vindt de presentatie plaats van een dubbel-cd met werken die Ad op acht Brabantse orgels heeft uitgevoerd.
De Brabantse Orgelfederatie heeft aan de cd haar medewerking verleend. 

Iedereen is welkom en de toegang is gratis. 


Klik voor meer informatie op onderstaande link.

Orgelconcert Ad van Sleuwen en cd-presentatie